معرفی گوشی سامسونگ S21 ,

menuordersearch
farastar.ir
۱۳۹۹/۱۰/۲۴ چهارشنبه
(2)
(0)
معرفی گوشی سامسونگ S21
معرفی گوشی سامسونگ S21

طراحی گوشی سامسونگ S21 5G


به نظر می‌رسد امسال سامسونگ قصد دارد طراحی جدیدی برای خانواده محبوب سری s ارائه دهد و تصاویری که تا کنون از این گوشی در دسترس است نیز مهر تاییدی بر این ادعاست و چیزی که از تصاویر درز شده می‌توان نتیجه گرفت این است که امسال کاربران سامسونگ سورپرایز خواهند شد زیرا طراحی از مدل های قدیمی فاصله گرفته و به گوشی جلوه امروزی تری بخشیده است از طرفی ماژول دوربین هم تغییر اساسی داشته و در مقایسه با مدل های موجود، نوآوری در آن دیده می‌شود. انتظار می‌رود که گوشی اس 21 نیز مانند دیگر پرچمداران ساختاری متشکل از فلز و شیشه داشته باشد، اگر در مورد اندازه این گوشی کنجکاو هستید در پاسخ باید گفت هنوز اطلاعات دقیقی در مورد سایز آن در دسترس نیست، اما می‌توان حدس زد که باید منتظر یک مدل بزرگ از سامسونگ بود و خبر خوب اینکه قرار است این مدل با اس-پن همراه باشد و در نتیجه اولین عضو از خانوداه اس است که قلم را از خانواده سری گلکسی نوت به ارث می‌برد.

 

 

نمایشگر گوشی سامسونگ S21

 

کیفیت نمایشگرهای سامسونگ همیشه زبان زد خاص و عام بوده است و این مدل هم از این قاعده مستثنی نیست، یک پنل 6.3 اینچی و از نوع Dynamic AMOLED 2x نمایشگر گلکسی اس 21 5 جی را می‌سازد؛ شایعات زیادی در مورد میزان روشنایی این مدل شنیده می‌شود که میزان حداکثر روشنایی نمایشگر اس 21 5 جی احتمالا به 1600 نیت می‌رسد پس در انتظار یک نمایشگر بسیار روشن باشید. رزولوشنی که این مدل به نمایش می‌گذارد نیز 2400 × 1080 پیکسل پیش بینی می‌شود.

 

 

سخت افزار و نرم افزار گوشی S21 5G


کهکشانی های 2021 چه از نظر سیستم عامل و چه از نظر نسخه رابط کاربری کاملا بروز هستند و اس 21 با جدیدترین نسخه اندروید یعنی اندروید 11 و به روزترین رابط کاربری سامسونگ یعنی One UI 3.0 راهی بازارهای جهانی خواهد شد. گفته می‌شود که گلکسی اس 21 5 جی با جدیدترین پردازنده اختصاصی سامسونگ یعنی اگزینوس 1200 خودنمایی خود را در بازار رقابتی موبایل آغاز خواهد کرد و انتظار می‌رود که از این نظر سامسونگ ارتقا زیادی پیدا کرده باشد.

 

دوربین گوشی گلکسی S21 5G


ترکیب لنزهای زیر برای جدیدترین عضو خانواده سری اس پیش بینی می‌شود:

لنز اصلی: 12 مگاپیکسلی

لنز تله فوتو: 64 مگاپیکسلی

لنز اولتراواید: 12 مگاپیکسلی

دوربین سلفی: 10 مگاپیکسلی

حال باید منتظر ماند و دید از نظر دوربین گوشی گلکسی اس S21 5G به چه صورت عمل خواهد کرد.

 

 

باتری گوشی سامسونگ گلکسی S21 5G


یک باتری 4500 میلی آمپری برای این گوشی در نظر گرفته خواهد شد و احتمالا با نسخه شارژ سریع 25 واتی نیز همراه است.

هنوز اطلاعات قابل اعتماد و دقیقی از Galaxy S21 5G در دسترس نیست، اما فروشگاه اینترنتی فرا استار به محض کسب مشخصات بیشتر از این مدل حتما شما دوستان را مطلع خواهد کرد.

 

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegraminstagramaparat
logo

دفتر فروشگاه
استان البرز _ شهر هشتگرد _بلوار امام خمینی بازار صدف طبقه همکف پلاک 39 فروشگاه فرا استار
هم اکنون با ما تماس بگیرید تلفن های تماس 02644233003 - 09353030905